07 juli 2009

Regn i ottan

Ställde väckarklockan tidigt för att komma igång med morgonpromenaderna igen. Döm min besvikelse när det regnar ute... Än så länge känns det inte jättelockande att gå ut i sandaler och strumpor (helt a la tysk turist) i regnväder...

*muttra* Men det kanske lägger sig senare.

En kul anekdot med tanke på Sandys kommentar är att jag häromdagen snokade lite i frysen efter något sött och gott. Till min stora glädje hittade jag en bigpack som till synes skulle innehålla tresmaksglass. Tung var den också, så det var mycket i.

Man kan ju säga att jag blev lite förvånad när det inuti var något brunsvart med ett lager is ovanpå. Tänkte dock att det kanske var moccarutor, ochhumöret steg åter en gång.

Efter att ha skrapat bort isen var dock besvikelsen total, när lådan är fylld med.... *cliffhanger*.... jord(?).




Nu blir det ägg./T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar