27 november 2011

Att dra en slipsten på en söndag...

... Eller låta bli.

Igår var det "fest hos Mange". (Kul, för låten och att han heter Magnus) Pregosaurusen bestämde sig för att det skulle vara trevligt att träffa lite folk, så hon följde med istället för att bara agera taxi.

Jag skrattade så jag hade mjölksyra i magen... Är det nåt det där gänget är bra på så är det rövarhistorier och uttryck.

Även om vi åkte därifrån strax före 12, kändes det på tok för tidigt att gå upp när jag vaknade kl.07 i morse. Så jag transporterade både mig och täcke till soffan där jag spenderat precis hela förmiddagen.


Kristofer hjälper Robin och Linnea att flytta.

Det gör inte jag. Eftersom jag knappast kan bära någonting ändå har jag inte alltför dåligt samvete heller.

Klockan är nu 14:19 och jag har precis badat, borstat tänderna och fått på mig kläder.

Kanske skulle man ha dragit igång någon form av projekt för dagen i alla fall? En handling tex vore definitivt på sin plats...

 Plus att jag just i detta nu verkligen saknar lite choklad/glass i mitt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar