31 december 2011

2011

Att säga att 2011 har varit ett händelserikt år, är verkligen att vara sparsam med orden.
Här kommer en mycket kort sammanfattning i bild.

Jag har tagit examen och fått mitt första heltidsjobb med tillsvidaretjänst.

Skotrat och njutit av en fantastisk vinter med huuur mycket snö som helst!

Upptäckt Zumba
Bytt Gym (kanske inte är nån jättegrej, but still)


Blivit kidnappad, utklädd till sumohest, spelat laserdome...
möhippa

Gift mig med mannen i mitt liv, min bästa vän och livskamrat.
Åkt på bröllopsresa och öluffat i Grekland.
Havsfiskat med svärfamiljen i Norge



Fjällvandrat i Björnrike


Fotat en vild Björn som äter äpplen
 Och förstås, det största av allt...
miraklet


 Gott nytt år allihop!
Hoppas kommande år blir det bästa hittills...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar