11 december 2011

Fullsöndag

Härligt totalslut efter en supermysig eftermiddag med mamma.

Även om det mesta var "hygienartiklar" till mig, blev det även ett par yttepyttenappar och en mössa till tiny. Plus att jag äntligen hittade en stege till mitt badrumsprojekt. (Dock var den för lång för bilen, så den kommer i veckan.)

Därefter samlade jag ihop lite tyg ich drog till Stiidos på middag, glöggfika och pyssel. Stina hade överträffat sig själv genom att baka pepparkaksrulltårta med saffransfyllning.

Jag åt 5 bitar.

Pysselaktiviteten bestod i att jag sydde sängkläder till tiny, stina slog in julklappar och malin tovade delar till en mobil.

BebisJakob låg på golvet och jollrade och plötsligt kläcker Malin ur sig dessa nämnvärda ord:
"Tänk att han har kommit ut ur min fitta.
Konstig tanke egentligen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar