01 januari 2012

Första dagen på 2012

Så kom då alltså 2012, och Tiny upplevde nyårsraketerna inifrån magen.
jag och maken skålade i ett liiiitet glas vin vs vatten, såg nyårsraketer från balkongen och utropade ett litet "wiie" som utlovat ifall Tiny behagat hålla sig.

Självklart spelar det ingen som helst roll egentligen när man är född.
Som mamma sa, man får önska så länge man kan önska, sen kommer bebis på precis perfekt födelsedag ändå.

Men på nåt vis känns det som att vi nu kan börja "längta på riktigt".
Nu vill jag verkligen att Tiny ska komma. Världens mest underbara favoritbebis som vi bara spricker av nyfikenhet på att få träffa.

(Och jag snart spricker av att det börjar bli så himla trångt, haha)

Snaaart kommer andra bilder än när jag sitter i soffan som en pascha...


Idag är det i alla fall minusgrader ute, och jag tänker spänna på mig fogbältet och dra ut KG på en liten promenad. (Jaja,vi får väl kanske se vem som drar vem, men ut ska vi i alla fall.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar