04 januari 2012

God morgon!

Sletna är väl egentligen bara förnamnet på beskrivningen av familjen G just nu.

Ändå känner jag mig relativt fräsch. Hade just lyxen att ta en långdusch, tvätta håret, ta på rena kläder... (Jo jag kör fortfarande på BBs supasäxy see through-panties)

Även om själva underredet känns som ett dåligt skämt och jag har en helt sinnessjuk träningsvärk i HELA kroppen (man lär fan ta i om man ska klämma fram en fyrakilos bumbibjörn) ser det inte alls så illa ut som jag trodde det skulle göra.
Ska bli spännande att se när, erhm.. alla "funktioner" ska komma tillbaka.

Att nypa av en stråle idag var i alla fall som att försöka gnaga ner Eiffeltornet...

Snart är det i alla fall dags att väcka stor- och lillfis för att göra en utflykt till frukosten.

4 kommentarer:

  1. det ska bli så himla mysigt att få ta en fika med er och lillasyster kanin när ni kommit hem och hunnit vila lite och så<3 jag tänker på er! massa kramar

    SvaraRadera
  2. haha jag trodde åxå muttan skulle se värre ut än vad den gjorde :D men ja den är ju inte riktigt sej själv sådär ett par dagar efter fl :D haha

    /sofia :)

    SvaraRadera
  3. Ser att pappa K hittat läget där man kan mysa o vila samtidigt. Längtar verkligen efter er - känns fortfarande overkligt för mig. Kram/Mor

    SvaraRadera
  4. Myyys! Kom hem ;)!

    Å Therese - kniiip övningar (ja, just ja påminner mig själv också :))

    SvaraRadera