17 januari 2012

Knölsvan

Idag har Tiny haft en knöldag. Men det stämmer ganska bra med tillväxtperioder och när de "ska" amma konstant för att stegvis höja mjölkproduktionen.

Trivsamt nog har vi haft besök av Tilda och Hugo, så det var tuttkalas på Åsgatan.

Tog även Tiny i sjalen ner till wienarn och bekräftade min teori om att hon blir arg i sjalen för att hon blir för varm. Så fort vi kom utanför dörren blev hon helnöjd.

En vagnpromenad runt Hönsan senare (Tack Tilda för idag) är vi båda helt slut. Nu softar mina två favoritpersoner tillsammans och jag ska försöka blunda en stund innan det är matdags igen.

Men titt på na, hur förbaskat söt får man vara?

5 kommentarer:

  1. Helt jäkla toksöt!

    SvaraRadera
  2. skitsöt!:) det är så kul att du uppdaterar så mycket, jag vill kolla här hela tiden och se vad som händer! massa kramar

    SvaraRadera
  3. just ja det var julia som skrev:)

    SvaraRadera
  4. tack för en super trevlig dag! mera tuttkalas blire:) kramar tilda

    SvaraRadera
  5. Anna - ekonomkamrat o zumbakompis ;)18 januari 2012 kl. 16:10

    Oh, så fruktansvärt söt! varje gång du uppdaterat sitter jag framför datorn och ler så där fånigt när jag läser om ert mysiga vardagsliv! :)

    SvaraRadera