08 februari 2012

Fika idag igen

Swoosh så gick tisdagen också.

Promenerade med tiny (som sagt) och på eftermiddagen var Micke & Sofia förbi på fika.

Det känns litegrann som att det börjar dra ihop sig mot att begränsa detta eviga fikande en aning..

Jag har litegrann gått bananas under graviditeten vad det gäller godsaker och fika, och har nu lite svårt att ehm.. Äh sen Tiny föddes har jag egentligen fortsatt på samma spår.

Jag sa att det skulle bli ändring när hon fyllde en månad.. men det verkar som om det gick mig förbi?

Har väl litegrann dessa 6-8veckor, som kroppen behöver för återhämtning, som gräns. Men bara för att man inte bör träna hårt måste man kanske inte klämma första bästa bulle?

Nåväl, nu har vi cocosbollar i kyln, och japp. Jag tänker hjälpa till att äta upp dem. Men kanske är det just efter dessa som vi tar tag i oss själva? (Jo, detta med ta tagandet i är inget enmansjobb, så därför talar jag om mig som vi.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar