17 februari 2012

Försöker igen

Igår på föräldraträffen blev jag så inspirerad att prova bärsjalen igen, att jag idag gjorde slag i saken.

Jag tänkte att hon brukade ju få värmepanik av att ha byxor på sig också, 
och pallade ca 2sek i overall innan katastrofen var ett faktum. 

Så kanske, kanske skulle hon fixa värmen i sjalen lite bättre nu än när hon var pytteliten...

Hahoo... 

Tiny sover i sjalen sen 40min, jag dricker kaffe, bloggar och betalar räkningar.

Like a boss!

Hon är lite svettig där huvud möter dekoltage, men inte i nacken, så hon är nog inte för varm om kroppen. Plus att hon inte är sådär rödkokande som hon blev på en gång förut.

Jag tror hon sitter lite bättre nu också, 
inte lika krokig och jag kanske blivit bättre på att knyta?

Nu hoppas vi bara att det inte är en engångsföreteelse... 
För mysigt är det, och även om selen känns stabilare när man knallar ute 
(och när hon blir tyngre) så är det mysigare med sjalen plus att man kan sitta med den på. 
(Selen har stödbältet i midjan som liksom kommer i kläm.)

För- och nackdelar, men jag hoppas kunna använda båda som planerat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar