02 mars 2012

2månader

Vi firade helt enkelt med att bada tillsammans, jag och min unga padawan.
Det var supermysigt, tyckte vi allihop. (Det blir dock inga bildbevis eftersom det känns lite väl mycket naket för offentliga sammanhang.)

Solskenspromenad har vi hunnit med, samt finbesök av Tilda & Hugo på förmiddagen.

Hade jag fyllt två månader, hade jag sett det som en lyckad dag. Hon fick ju dessutom sin favoriträtt så många gånger hon ville idag...



Nu tror jag bestämt hon somnat för natten...
halv 8?!
Så vi får väl se om hon behöver depånattas lite senare kanske.

De "vuxna" i familjen tar fredagkväll,


Oh Oh!! Måste ju också passa på att säga  
GRATTIS MARIA till examen!!!
Efter allt slit är du äntligen i mål. Fantastiskt vännen, Maria - jurist!

3 kommentarer:

  1. Nämen oj jösses..nu blidde jag alldeles sådär tårögd som du vet bara jag kan bli:) TUSEN TACK! Puss!

    SvaraRadera
  2. Tant Maria igen3 mars 2012 kl. 01:56

    Tänk att jag blev jurre på guldklimpens tvåmåndadersdag! Jag ser det som att vi är lite meant to be, jag o världens sötaste lilla tjej:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så måste det vara. =) Grattis på båda liksom.

      Radera