03 mars 2012

Rätt fel dag

Så kan det gå.
Idag var vi ju (som man kan se på morgonens lista nedan) ut till Smedby på promenad och picknick med barnvagnsmaffian. Det lustiga var kanske inte att vi tagit fel på dag (vi var inbjudna imorgon), det lustiga var att det hade alla andra också.


Som tur var, var värdparet inte mer upptagna än att promenaden kunde flyttas till idag, när alla ändå var där. Supermysigt verkligen. Det är en så himla trivsam grupp, och marsvädret visade sig från sin allra bästa sida med strålande sol och några tappra plusgrader.



Vi picknickade på Klippan, och Elsa sov (för ovanlighetens skull) under hela bilfärden dit, vagnpromenad (trots och inklusive picknickstopp) och hela bilfärden hem.

Eftermiddagen vigdes åt födelsedagsfirande av farmor hemma hos päronen. Vilken lördag va?

3 kommentarer:

  1. störtskönt att alla hade tagit fel på dag:) låter som en fin fin lördag! tänk att hon kan sova sig igenom allt det. Jag skulle bli så förvånad om jag somnat och någon talade om för mig när jag vaknade att jag åkt bil till smedby och varit på picknick liksom. Det känns avslappnat på något vis:)
    ps. jag har inte fått något mail, du kanske bara inte har hunnit kolla upp det dära, men jag tänkte bara säga det ifall du skickat och jag inte skulle ha fått det!puss på er/Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, skum känsla. Jag har fixat det dära, bara inte hunnit maila dig. (kunde inte utantill) men det kommer. Puss

      Radera
  2. du det blir tippelitoppen det! jag förstår inte riktigt rebusen, så jag skriver det här istället så framstår det eventuellt som mindre korkat än om jag skriver det under det aktuella inlägget. Dock kände jag igen bodyn när hon hade den på sig på bilden tillsammans med hugo, jag visste att jag sett den på bloggen tidigare. Vilket ju tyder på en viss, om än liten, slutledningsförmåga. :) puss

    SvaraRadera