16 mars 2012

Kupolenpremiär

Tiny har varit på Kupolen för första gången.

Förutom katastrofbilfärd dit och hem, gick det jättebra. 
Hon satt och sov i selen hela tiden, och jag köpte (äntligen) en jacka som jag provade med selen på. 

Såg förmodligen helt bananas ut, och okejdå den kanske inte är skitsnygg stängd, 
men oftast har man den ju ändå uppknäppt och det tror jag funkar.

Här hade kanske en seriös bloggare slängt upp en bild på sig själv, 
poserande i jackan och nåt snyggt till. 
 
Men jag orkar fan inte. 
Så det blev inte så.
 

På kvällen hade vi lite födelsedagssushi hos oss för att fira lillasyster som blir halvfemtio på söndag!
Pelsington somnade snällt kl.07 efter bara 20 minuters nattning (jättetrött bebis efter dagens bravader) så vi kunde sitta vid bordet allihop och umgås som vuxna människor.

Mysigt! Nu är jag också heeelt slut, så jag ska nog kasta mig i säng jag med. 
Kanske får jag med mig maken, han ser lite sleten ut han med...

God natt & trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar