13 mars 2012

Lika som bär

Alltså, säga vad man vill, men jag kan knappast hävda något annat än att det är pappan som är pappan...

Idag har det varit en riktig slödag. Härjat lite på kontoret inför projekt Elsas "rum" och ut på en kort promenad (på en halvtimme såklart) när huvudpersonen tog sin lunchlur.

Dagarna blir ganska skumma när barnet vaknar kl.06 och man drar igång stora projekt strax efter 07 när detsamma somnat om i dagens första halvtimmeslur...

Sen har vi bara lekt inne, och faktiskt sovit middag hela familjen.
Elsas morfar var förbi en sväng också, det var dagens händelse.

Efter en lyckad nedvarvning sover hon nu, så jag ska nog unna mig en dusch.

(eller kanske unna min omgivning att jag duschar)

1 kommentar:

  1. oj hon såg verkligen ut som en mini-kristoffer här! nu kan han känna sig lugn pappan:) puss på dig!

    SvaraRadera