10 mars 2012

Lördagsdisco

Vilken mysig lördag! Först en långpromenad runt stadsberget. Provade även att jogga lite lätt (eller lätt och lätt, snarare svintungt) några hundra meter.

Elsa - som tydligen fortsätter på temat "bara sova en halvtimme i stöten" vaknade vid motorstadion, så det blev en liten depåamning vid hundkullen för att hon skulle kunna somna om.

Väl hemma fick vi besök av fina Malin S som tog lite bilder på favoritungen. Det var galet längesen vi sågs, så det var så mysigt att ha henne här.

Den som vill se lite av hennes mästerverk kan surfa in här.

Dagens ICAhandling sköttes av mig, och endast mig! Känns så himla konstigt att göra saker utan Elsa, även om allt går sjukt mycket snabbare och lättare förstås...  Hon och pappan myste för sig själva under tiden. Sen var hon jättejättetrött, och nu sover hon i sin säng. Förhoppningsvis som en stock...

Vi har lördagsdisco och mellan danserna sitter jag på mattan i vardagsrummet och bloggar på TVn - crazyass!!
   
Hur jag hävdar att jag ser ut denna lördagkväll i mars.
 
Kanhända hur det verkligen ser ut..

/Mistadobalina

1 kommentar: