05 mars 2012

Måndag morgon - as it should be

Jag och Elsa gav upp tjugo i sju idag, och gick upp.

Eller snarare, jag gav upp sedan Elsa tjatat om att det var morgon sen 06 och därför attacktråkigt att ligga kvar i sängen (inte attackmysigt som jag tyckte och även tyckte att hon borde tycka, tycker jag).

Nåväl, satte mysbrallan i babysittern (på högsta sitt - dendu) så hon 
kunde skratta åt mig medan jag klädde mig och plockade ur linserna. 

Måste se mer sliten/underhållande ut än jag själv tror?
Sletn?
                    
 
Mysbralla
Förbaskat lustigt verkade det vara i alla fall.

Efter att ha städat undan i köket, lagat frukostmat och successivt sänkt babysittern allteftersom bebis blev mer och mer hålögd - somnade hon efter att ha ammat i ca 20sek.
Så nu sover hon eftermorgon medan jag käkar ägg och dricker te. 

Sweet deal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar