01 mars 2012

Toppendag trots bottennatt

Idag har verkligen varit en trivsam onsdag (det är onsdag va?).
Glad unge på morgonen, brunch på Wienarn med Tilda och Hugo, solskenspromenad med desamma...

Överraskningen i promenaden var att farfar ringde! Han och farmor var i stan, så vi gick hem och de kom upp en sväng och hälsade på.

Elsa var nyvaken, men inte färdigsoven och lite hungrig, så hon bjöd kanske inte på solsken precis. Men det var kul att få visa upp lägenheten och träffas.

På eftermiddagen satt Tiny i vagndelen och skrattade gott åt mamman som dansade (tydligen skojjigt) när hon hängde tvätt.


Ytterligare en promenad senare är hon nu nattad och jag har fått i mig maten som farlin lagat.


Hoppas verkligen hon sover bättre inatt än natten till idag. 10min - 15min - 10min - 20min...osv osv


hela natten....................

Ändå blir jag bara full i fniss och kärlek när hon, halv 8 flinar med hela ansiktet för att jag också är vaken, och att det är morgon nu. Älskade skitunge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar