20 juli 2012

Mammaferre


Idag har jag varit utan bebis.
I SEX TIMMAR!

Har haft en helt fantastiskt trevlig eftermiddag på mammafest i Villa Bergsbo.
Underbara människor, underbara Sandra som fixat och donat...

Jag känner mig som om jag haft laddaren i. 
Höh, som om jag sovit en hel natt.

Lillingen och pappan har haft hela eftermiddagen för sig själva. 
Lekt och myst, och såklart haft det jättebra.

Dock slutade det med en liten näsvurpa, så jag möttes ändå av tårar och näsblod i dörren. 
Men det gick bra, och var snabbt över. 

Nu pizzar vi oss medan lillnäsan sover, och älskling, min underbara älskade make - Nu vet Du också att du är världens bästa pappa.

3 kommentarer:

  1. Så himla mysigt var det! Längtar redan till nästa år :)

    SvaraRadera
  2. Och då ska det inte jobbas och ammas och has sig ;)! Då ska det vinas, efterfestas och sovas över <3! Är såå glad att ni kom... Kram på er! /S.

    SvaraRadera