29 augusti 2012

Full fart

Vissa dagar blir det verkligen full fart på.

Idag tillbringade jag och liten förmiddagen på babycafé. 
Jättetrevligt, och Elsa och hennes kompis Jonathan lekte så himla fint tillsammans. 
(Utan alltför mycket okontrollerade bebisrörelser á la slitahår eller petautögon).

Efter lunch smackade jag äntligen upp lite bilder på Elsa på väggarna (tog bara åtta månader) och sedan kom Tilda och Hugo på besök. Ännu mera lek, innan vi bilade till Långshyttan till Elsas farmor och farfar på middag.

Puh, sitter rätt tungt i soffan nu kan jag säga...




Undebara, älskade, fantastiska bumbibjörn.
Jag är så lycklig att just Du ville ha mig som mamma.

2 kommentarer:

  1. Men gud vad söt!!! Det valet gjorde hon nog med glädje. Längtar efter att fa träffa er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Visst är hon. Vi längtar efter att träffa dig med. :)

      Radera