14 november 2012

Benpasset

Igår var en historisk dag.

Dels var jag på gymet, men jag återkommer till det. 
Det historiska låg i att Elsa var ensam hemma med sin mormor, morfar och hund!

Utan BÅDE mamman och pappan!!! 

Jag och maken var således på gymet tillsammans i en halvtimme (tro mig det räcker). 
Helt galet. 

Trots att jag rent intellektuellt visste att det skulle gå jättebra för Elsa och hennes morpäron, ändå höll jag på att börja grina när vi gick ut genom dörren.

Inte bara bebisn som behöver avvänjas. Inte så konstigt kanske, vi har ju ändå hängt i 10månader med enstaka timmar som undantag (och en oförglömlig eftermiddag, men ändå).

Tillbaka till träningen.
Veckans utlovade benpass.

Uppvärmning: Djupa knäböj med stång.

Sedan 3x10 knäböj.
2x16 utfallssteg med hantlar + 1x16 utfallssteg utan hantlar.
3x10 marklyft.

Stretch.


Idag har jag ont. Imorgon kommer vara värre. Då är det crossfit. Idag är det vila. Aj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar