27 november 2012

Okelidokeli

Håhej med farbror frej.

Klockan är ett, och vi har hunnit med både frukost, lunch och besök på kyrkans barntimmar. Eller barnverksamhet, eller vad det heter. När jag var liten var det barntimmar.

Absolut mysigt, och Elsa gillar ju sång och musik. Att det sedan var ett helt rum som bara var utformat för att bebisar ska stöka till föll henne också finfint på läppen.

Visst, jag kan erkänna att jag inte själv blir jättepepp av att sången vi kom in till gick ut på att "Gud är stark och jag är svag" men jag förstår ju att det är deras tro och att det är så den uttrycks. Gott fika var det i alla fall, och som sagt supermysig stämning.

Nu var det dock sista gången för terminen, så vi får se hur det ser ut tills nästa termin om vi vill gå dit igen.

Kaffet väntar på att drickas, och jag lutar mig tillbaka lite efter att ha plockat undan det värsta. Liten sover sött i sängen. Rätt trött i och med att förmiddagsluren hoppades över.

Kontakta mig gärna om du vill ha en kopia på detta meningsfulla inlägg, så ordnar vi det.
Tack och leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar