17 december 2012

Gaaaah

Jag hinner inte blogga.

Det julstökas här hemma. Jag är hysteriskt huslig och bakar pepparkakor, pepparkakshus (köpehus som nu gestaltar någons slags zombieapokalyps), rocky road...

Ingredienser och planer finns även på saffransbullar och apelsinchokladmaränger. Puh!

Mitt i allt är tvättmaskinen fortfarande paj (det fina i DEN kråksången är ju i och för sig att mamma den fantastiska, tvättar all vår tvätt) och igår började lillingen knalla runt på riktigt.

Vad menas då med det? Jo, en värdekass natt. Som vanligt när hon lär sig något nytt... *suck*.

Trött mamma. Och trött bebis, som nu i alla fall sover en stund.

ICA är avklarat för veckan, och ytterligare ett par ärenden på stan skola klaras av under dagen.

Jag ser fram emot att kunna bjuda på lite matnyttigare texter framöver, men nu tänkte jag försöka plocka undan lite innan lillingen vaknar igen. HÅ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar