18 april 2014

Hjälpmä

Känner ändå ett svagt sug i bloggtarmen. Men samtidigt att jag inte har nåt vettigt (eller ens ovettigt) att skriva om. 

Tiny har blivit så stor, och har en sådan integritet att jag inte vill att bloggen ska handla om henne. (Även om hon, precis som andra nära och kära såklart figurerar titt som tätt ändå.)

Träningen är bara pannkaka för tillfället. Får inte pusslet att gå ihop, så de sporadiska pass som faktiskt blir av är liksom inget att hänga i granen.

Projekt HUS drar visserligen igång inom kort, då det blå hemmet byts mot ett rosa i sommar.

Men hur ser det ut bland mina missunnade läsare? Finns ni kvar? Är det något ni vill läsa om? Vad efterfrågas liksom? Poesi? Trams?

Tips på röda trådar emottages tacksamt.

Eller är det nedläggning som är nästa steg?

Glad påsk!

/majfluga

Ps Vem i hela världen är det som skickat denna bild till mig? 
Ds

3 kommentarer:

  1. Som en av blå husets förlorade döttrar så vill jag såklart veta ALLT om vad som försiggår i familjen G's liv! Typ som att det blå huset ska bytas ut som ett rosa hus är EXAKT en sån sak man vill veta ALLT om! Och om hur barnet trivs på dagis, även om det inte är barnets blogg. Och om hur modern har det med jobb och planer och eskapader. Och om hur mannen trivs med jobbet bakom ratten. Och om hur ofta bilen gått sönder senaste månaden. Och om vilka tavlor som målats och hur ofta ni ätit frukt utomhus. Typ såna saker!

    SvaraRadera
  2. Den där har ju jag skickat. En lidingöflicka

    SvaraRadera