26 december 2011

Desperat

GAH Ännu en natt av panisk halsbränna. 
Jag har aldrig haft halsbränna förut 
(jo en gång, när jag svalt stora tabletter utan vatten och därför trodde 
att jag skulle dö för att de fastnat i matstrupen) så jag är helt chockad.

Vaknade vid 03 inatt igen av att jag höll på att spy rakt ut. 
Käkade joghyrt, drack mjölk, tuggade mandlar, låg på vänster sida... 
(Tack förresten farfar, det hjälpte faktiskt lite ändå) 
Men efter ha legat och svalt en stund på vänster sida protesterade höften, så jag provade att vända lite på mig och det var kört igen.

Vankade runt i lägenheten en stund och pallade upp mig i soffan med kuddar. 

INGET hjälpte.

Så nu är jag desperat. Som tur är hade Opa tabletter hemma som han tycker hjälper (praktiskt när det dessutom är röd dag och inga apotek i krokarna har öppet) som dessutom funkar med Tiny.


Så, fuck this - i'm turning to the pills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar