08 december 2011

Frisk luft

Dagens aaaaaoooutfit!

Notera gärna att jackan faktiskt fortfarande går att stänga.

Idag var dagen då jag gick längre än till centrumrondellen. 
Så himla skönt, och otroligt värt det 
(särskilt eftersom det var för en supertrevlig förmiddagsfika hos Tilda). 

Enda missödet inträffade ca 6-7 meter utanför dörren när skosnöret gick upp.

Eftersom det är ett relativt overkligt men rätt så kul skämt att jag skulle 
nå ner till fötterna för att kunna knyta det igen, innebar det att jag snällt 
fick vagga tillbaka till närmsta trapp för att få upp skon i knytnivå.

Därefter förflöt "promenaden" utan vidare fadäser och 
jag njöt verkligen av den friska luften, snön och solen.


Det är ingen lögn att jag verkligen längtar tills jag kan återuppta morgonpromenaderna.
Den här gången tillsammans med Tiny...

majfluga back in the days
snö, is och soluppgång


2 kommentarer:

  1. Anna - ekonomkamrat o zumbakompis ;)8 december 2011 kl. 21:09

    jag såg dej, tyckte du såg väldigt söt ut på din sakta promenad genom staden :)

    SvaraRadera