09 december 2011

Schnee

Mera snö på väg ner och jag hoppas att plusgraderna inte tänker ta kål på allting i alla fall.

Igår började vi packa bebisväskan.
I god tid kanske kan tyckas, men det kändes ändå bra att 
skriva en lista på vad som ska med och börja lite smått.

Vid utgrävningen i garderoben hittade vi även på KGs strandväska 
som har nästan samma bruna ton som vagnens liggdel. 
Tadaaa - skötväska = fixat! 
(Plus att det är Billabong = coolt!)
Den behöver bara tvättas och stärkas upp lite, så är den som ny. 

Tanken är att dagen ska bringa lite sängkläder till Tiny. 
Symaskinen har stått stilla länge nu, så det börjar kanske bli dags... 
Särskilt kanske att styra upp diverse lagningsprojekt som legat på vänt ett tag. Men hur kul är det?

Egentligen tänkte jag slänga upp en massa bilder här nu också, 
sådär snyggt och kul som man ska göra när man bloggar för att läsarens intresse ska hållas vid liv. 
Men nu är det såhär, att jag sitter i soffan. 
Bekvämt!
Och tar mig fan inte upp, så det får vara tills senare när jag har andra anledningar än att bara hämta telefon och fota väskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar