17 augusti 2012

Idagdå?

Jag tror jag ska göradet tillen grej att samskriva ord som egentligeninte ska sitta ihop.
Dels föratt det är drygt, men mest föratt poängtera attdet fortfarandeär lättareatt förstå vad som faktisktmenas när felord sitterihop än när man särskriver...

Nejdå. Det ska jag inte. Var alldeles för drygt.

Idag är vi pappalösa, jag och lillingen. Vad som skulle bli ett blogginlägg om hur jag dricker kaffe och slösurfar medan hon sover frukost (du vet att du är en småbarnsförälder när du tvingat dig ur sängen, frukosterat, frukosterat barn, borstat tänder på dig själv och ovan nämnda barn, skickat iväg maken på downhillcykling, vikt tvätt samt fyllt en ny maskin och sövt (fortfarande samma) barn - redan innan du velat gå upp egentligen...) får istället bli ett om hur jag stressbloggar och dricker kaffe medan lillingen vägrar vända sig utan hjälp och leker på mattan bredvid.

Undrarns vad vi ska hitta på? Har en del projekt hemmavid som skulle behöva fixdonas (måste modifiera ett myggnät så det passar trillen bland annat) men samtidigt vore det kul att kanske hälsa på farmor och farfar en sväng (mina alltså).

Nu vill pruttstinan ha min uppmärksamhet i alla fall, så vi får helt enkelt köra på och se vad som hinns med.








Fredag är det idag va...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar