14 augusti 2012

Trille!!


Titt på'n! Titt vad sportig den är.

Efter att ha letat med ljus och lykta efter en bakåtvänd joggingvagn som vi skulle kunna ha som bruksvagn också, gav jag upp.

Den närmsta komrpomiss jag hittade, var för stor till och med hopvikt, för att kunna ha i bilen.
Och då försvinner ju lite tanken med att kunna ta med den ut i skogen...

Så nu blev det Trille joggern.
Den jag hela tiden återkommit till, med enda hake att den är just framåtvänd.

Men så tänker jag såhär, det är så otroligt liten tid det är frågan om. 
BARA i skogsmark och vid joggingrundor (även det i skogen) så den mängd intryck hon får av att åka framåt då börde inte skilja sig nämnvärt jämfört med att åka bakåtvänd på Kupolen.

Dessutom är den superlätt, smidig att fälla ihop, har handbroms, stora hjul (byggd för oländig terräng) och prisvärd. 1400:- inklusive frakt...

Så vi har Brion kvar som bruksvagn ett tag till helt enkelt.

Nu vill jag bara ut och jogga... (men håller fan på mig nu för att inte gå ut för hårt med träningen).

1 kommentar: