21 september 2012

Crossfit

Igår
Testade jag alltså Må Bättres crossfitpass, X-fit 30. Och dog. På ett bra sätt. Definitivt ett pass som jag kommet köra mer.

Det enda negativa är det väcker ångestkänslorna från skolidrotten/handbollen när man körde övningar som "idioten" och liknande. Rösten skriker "JAG KAN INTE","JAG ORKAR INTE" och "DET GÅÅÅÅÅR INTE!"

Skillnaden nu mot då, är att jag vet att den har fel...

Magen sitter dock inte riktigt ihop än, så jag kör alternativ från crunches (typ plankan) men annars så, på't igen baeh!

Idag har jag ont. I hela kroppen. Och jag känner hur det blir värre för varje timme... Gött!

1 kommentar:

  1. Crossfit; bästa, roligaste och absolut mest effektiva träningen, enligt mina erfarenheter då... Älskar att det är sån action! Noll vila utan bara kör kör kör. Omväxlande, och dessutom kan man ibland vara klar på 15-20 minuter. Hur bra?! :D
    Lycka till med träningen inför svenska klassikern!!

    SvaraRadera