12 september 2012

Och stafettpinnen går vidare

Idag verkar lillingen pigg igen. Haft en sådär riktigt bra natt igen (vilket vi behöver allihop) och käkade lite ägg till frukost. (Men hon gillar verkligen inte hårdkokt gula, så när det lösa gick över i lite fastare tröttnade hon).

Dock har Kristofer tagit över stafettpinnen av snor. 
(Tänk dig det! Du måste. Dunderäckligt, men om jag ska kväljas medan jag skriver det ska det kväljas när det läses. Snorstafettpinne...slemmigt... med slemtrådar från hand till hand...) 

Solen skiner idag, så jag prioriterar nog bort städning och 
dammsugning idag med för en promenad när bebin vaknat. 

Skulle vara skönt att gå lite längre. 
Kanske försiktigt ruska lite liv i postförkylda kroppiln?

Egentligens kulle jag kunna få massor gjort när Elsa sover sin förmiddagslur, men det är så himla skönt att bara sitta ner och ostört dricka en kopp kaffe, blogga lite och slösurfa en stund. 

Dammgrävlingarna får hålla fan på sig tills andan faller på. 
Kanske skulle man knyta på dammvippor under magen på kryparn?


Hehe... är faktiskt fräschare än jag ser ut. 
Hann till och med duscha OCH föna håret innan Storsnor gick till skolan.
Faktist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar